expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 4 juli 2014

The Best Of Stafrins Skivguide - 5 år, en Youtube-mix!

Skivguiden fyllde ju fem år i midsommar och jag hade tänkt att förlänga firandet av det lite! Här har jag satt ihop en 45 låtar lång playlist på Youtube med det bästa från denna blogg! Spår från en liten del av dom skivor jag har skrivit om under dessa år! Eftersom denna bloggs spännvid vad gäller musikgenrer är så bred så har jag också delat upp dom i genrer. Först en hög med 80-talsskivor, sen 90-talsskivor, ett antal jazzplattor och till sist en samling av annat som jag har skrivit om. Jag ska också säga att alla låtarna utom en, "Banken efter tre" ur Hasse Å Tages "Lådan", är i audioform utan originalvideon så det ska gå smidigare att lyssna på låtarna utan att vara bunden till att titta på filmerna. Hoppas ni får nöje med denna långa mix i sommaren för detta är musik när den är som allra bäst enligt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...